Doorgaan naar hoofdcontent

Aan dumbass Richard ...

Ik ben er helemaal klaar mee. Wat is er in godsnaam nodig om je je bek te laten houden ? De constante aanval van jouw zijde terwijl je me geblokkeerd hebt op Twitter komt me de neus en de oren uit. En niet alleen mij ...

Geloof wat je wilt omtrent Mevrouw van Berkel. Ik gun je van harte dat je net zo op je bek gaat als ik en velen met me. Ik stak 4 maanden heel veel uren in haar zaak en uiteindelijk bedondert ze je toch maar zoals ik al zei ; ik gun het je ! Van harte !

Ik heb jouw naam of priveinformatie omtrent jou niet verspreid. Ik heb de naam van jouw zoon nergens genoemd. Ik heb geprobeerd je uit te leggen dat misbruik maken van een bekende naam zonder medeweten van deze mevrouw om een petitie online te houden voor mij een no go is.

Dat jij dat beschouwt als een kleinigheidje zegt meer over jou dan over mij. Jij die de muil vol heeft over normen en waarden schroomt niet om mij en Hilde constant vanuit het niets weer aan te vallen en dan ver onder de gordel. We bemoeien ons nergens meer mee en toch vind je het blijkbaar erg leuk om het zo te spelen. 

Er zijn mensen die haar jaren hebben gesteund en zonder aanleiding een block krijgen en doodgezwegen worden. Maar jij vindt dat allemaal normaal. Van mij mag het maar hou op mij te noemen. Zo langzamerhand weet iedereen wel dat we een poos van de voedselbank gebruik hebben moeten maken. Dat was uit pure armoede waar we met verdriet op terug kijken maar dankzij jou is dat een stuk minder inmiddels. De geestelijke armoede die jij ten toon spreidt is door geen voedselbank op te lossen. Met al je successen in allerlei opzichten ben je armer dan ik ooit zal zijn.  

Je bent een vuile klootzak en ik waarschuw je .... Je houdt nu op mij te betrekken in je tweets of ik doe ook een boekje open. Wat jij kan ik ook en beter dan je denkt.

Dumb-ass !

Reacties

Populaire posts van deze blog

Het licht uit

Zoals velen weten ben ik een fotografieliefhebber. Ik kan genieten van prachtige platen  en volg dan ook via social media een aantal mensen die wel weten hoe het moet zeg maar. Via twitter volgde ik Nicolette van Berkel die als vuurtorenwachter prachtige foto's plaatste vanaf de Brandaris. Ze was het boegbeeld van RWS in die tijd en er verschenen regelmatig berichten over haar en haar werk in weekbladen, kranten enz.  Het werd me al snel duidelijk dat ze daar erg van genoot gezien haar talloze tweets over publicaties en dat we die vooral moesten lezen. De eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik haar om die reden ook een poos ontvolgd heb. Ik werd er een beetje moe van ..... Begin januari bleef het licht uit op de vuurtoren. En dit was de aanzet tot een maandenlang slepend conflict op twitter. Nicolette van Berkel vroeg via pb hulp aan me om publiciteit te genereren voor het feit dat  RWS haar al jarenlang thuis liet zitten in plaats van haar te steunen in haar klacht teg

Tijd om sorry te zeggen en oprecht excuus aan te bieden

Ik val maar met de deur in huis ; het spijt me ! Ik heb me in de #bringbacknicolette discussie soms erg onbeschoft gedragen en dingen geschreven die niet netjes waren. Dat had niet gemoeten en het spijt me oprecht dat ik mensen heb gekwetst. Ik zou nu een maar kunnen laten volgen met daarna de beschrijving hoe dat zo is gekomen maar dan krijgen we weer een welles-nietes spelletje waar niemand beter van wordt. Ik heb alles terug gelezen en het had allemaal niet zo gemoeten. Van beide kanten niet denk ik maar ik kan alleen voor mijn eigen deel spreken. Ik sta nog steeds achter Nicolette wat haar strijd tegen RWS betreft. Niemand zou zo behandeld moeten worden door een werkgever. Maar het is niet mijn strijd ; het is de hare. Ik heb me mee laten slepen (alles uit vrije wil hoor) en daar is niks goeds van gekomen. Voor haar niet, voor mij niet,voor niemand denk ik. Ik ben klaar met de bagger, de ruzies, de aanvallen over en weer. De strijd is zo fel geworden dat er alleen maar verl

Ach ach Nicolette

Briefje van Jet aan Nicolette ... Wat is dat toch met jou ? Altijd de schuld bij een ander leggen ; altijd mensen naar beneden trappen. Ooit geloofde ik in je. Ooit dacht ik dat ik voor een goede zaak streed maar zoals het spreekwoord al zegt ; al is de leugen nog zo snel ... Weet je nog dat je me vertelde dat Frits Wester en Victor van Wulfen achter de schermen nog steeds voor je aan de slag waren ? Oke de vraag overviel je en je antwoord was eerst ; hoezo deze vraag ???Dat dat helemaal niet waar was en dat zij allang achter jouw ware aard waren gekomen viel makkelijk te achterhalen eigenlijk ..... Dat blinde volgers plots een beetje beeld kregen van de echte Nicolette ; dat was schrikken he ?!  Want je speelt het goed ; eerlijk is eerlijk ! Het blonde slimme vrouwtje wat zo verschrikkelijk onbeschoft is behandeld door haar collega's en werkgever. Maar weet je als je naar iemand wijst wijzen er altijd nog 4 vingers naar jezelf. Die 4 vingers zouden je iets moeten vert