Doorgaan naar hoofdcontent

Ach ach Nicolette


Briefje van Jet aan Nicolette ...



Wat is dat toch met jou ? Altijd de schuld bij een ander leggen ; altijd mensen naar beneden trappen. Ooit geloofde ik in je. Ooit dacht ik dat ik voor een goede zaak streed maar zoals het spreekwoord al zegt ; al is de leugen nog zo snel ...

Weet je nog dat je me vertelde dat Frits Wester en Victor van Wulfen achter de schermen nog steeds voor je aan de slag waren ? Oke de vraag overviel je en je antwoord was eerst ; hoezo deze vraag ???Dat dat helemaal niet waar was en dat zij allang achter jouw ware aard waren gekomen viel makkelijk te achterhalen eigenlijk .....

Dat blinde volgers plots een beetje beeld kregen van de echte Nicolette ; dat was schrikken he ?!  Want je speelt het goed ; eerlijk is eerlijk ! Het blonde slimme vrouwtje wat zo verschrikkelijk onbeschoft is behandeld door haar collega's en werkgever. Maar weet je als je naar iemand wijst wijzen er altijd nog 4 vingers naar jezelf.

Die 4 vingers zouden je iets moeten vertellen denk ik. Je moet trouwens ook in de gaten houden wat je verklaart hoor. Eerst heeft de vader van L je bedreigd als je ook maar in de buurt van zijn  zoon komt ; dan verklaar je op twitter dat de beste man heeft gezegd dat ie zijn zoon niet onder controle heeft ....

Je kreeg het beheer over je eigen petitie op een slimme maar erg achterbakse manier in handen. Je snapt best dat het raar zou staan als je eigen naam als beheerder zou zijn vermeld. Zo narcistisch ben je dan weer niet. Dat je de fout maakte om de naam van Metta de Noo te misbruiken was niet slim. Of misschien had je niet gerekend om mijn eigen initiatief om rechtstreeks contact op te nemen met deze mevrouw.

Je denkt dat je onaantastbaar bent en onderschat je tegenstanders. Ja je mag me inderdaad tot die groep rekenen inmiddels. Zodra mensen lastig worden blokkeer je alle communicatie. Had dat nou niet gedaan ; dan had ik dit briefje niet aan je hoeven te schrijven,

Misschien moet je een boekje aanschaffen om je leugens op te schrijven. De waarheid onthou je zo wel maar in jouw geval zou een extra dikke kopen. En dat je liegt en steeds meer in je eigen leugens gaat geloven .... dat moet je zelf weten. Maar dat je mensen aan gaat spreken op hun seksuele geaardheid en de opmerking maakt dat de ouders van L gelukkig maar 1 kind hebben en niet nog meer monsters op de wereld kunnen zetten .....

Iets met grenzen en er ver voorbij. Die mensen hebben helemaal niks met jouw strijd te maken. Jij hebt ze er in betrokken door ze aan te spreken (als dat al klopt want bij jou weet je het nooit) en door ze te noemen op twitter. Ja er zijn hele nare dingen tegen je gezegd maar deze mensen hadden daar part nog deel aan snap je ?

Gelukkig heb ik binnenkort weer telefonisch contact met de medewerker van RWS over een aantal dingen ; dan kan ik dit direct  ook even aanstippen. Want dit soort gedrag zegt wat over jou ; over wie je bent en hoe je denkt. Je denkt dat je door mij te blokkeren van me af bent maar helaas voor jou is dat niet zo.

Waarom ik het niet kan laten rusten ? Misschien omdat ik het echt heel naar vind dat ik  me zo heb laten meeslepen in jouw haat tegen mensen. Dat kan ik alleen mezelf kwalijk nemen (vinger 1) : dat ik hele onaardige dingen gezegd heb tegen mensen die tegengeluid gaven (vinger 2) ; dat ik zo vaak opgeroepen heb tot tekenen van een petitie die ik om te beginnen nooit online had moeten knallen (vinger 3) en omdat ik zo makkelijk over te halen was om jouw kant te kiezen naar wat  later bleek de verkeerde te zijn (vinger 4)

Jouw kennende ga je hier niks mee doen maar ik ben het maar even kwijt ....






Reacties

Populaire posts van deze blog

Het licht uit

Zoals velen weten ben ik een fotografieliefhebber. Ik kan genieten van prachtige platen  en volg dan ook via social media een aantal mensen die wel weten hoe het moet zeg maar. Via twitter volgde ik Nicolette van Berkel die als vuurtorenwachter prachtige foto's plaatste vanaf de Brandaris. Ze was het boegbeeld van RWS in die tijd en er verschenen regelmatig berichten over haar en haar werk in weekbladen, kranten enz.  Het werd me al snel duidelijk dat ze daar erg van genoot gezien haar talloze tweets over publicaties en dat we die vooral moesten lezen. De eerlijkheid gebiedt me om te zeggen dat ik haar om die reden ook een poos ontvolgd heb. Ik werd er een beetje moe van ..... Begin januari bleef het licht uit op de vuurtoren. En dit was de aanzet tot een maandenlang slepend conflict op twitter. Nicolette van Berkel vroeg via pb hulp aan me om publiciteit te genereren voor het feit dat  RWS haar al jarenlang thuis liet zitten in plaats van haar te steunen in haar klacht teg

Tijd om sorry te zeggen en oprecht excuus aan te bieden

Ik val maar met de deur in huis ; het spijt me ! Ik heb me in de #bringbacknicolette discussie soms erg onbeschoft gedragen en dingen geschreven die niet netjes waren. Dat had niet gemoeten en het spijt me oprecht dat ik mensen heb gekwetst. Ik zou nu een maar kunnen laten volgen met daarna de beschrijving hoe dat zo is gekomen maar dan krijgen we weer een welles-nietes spelletje waar niemand beter van wordt. Ik heb alles terug gelezen en het had allemaal niet zo gemoeten. Van beide kanten niet denk ik maar ik kan alleen voor mijn eigen deel spreken. Ik sta nog steeds achter Nicolette wat haar strijd tegen RWS betreft. Niemand zou zo behandeld moeten worden door een werkgever. Maar het is niet mijn strijd ; het is de hare. Ik heb me mee laten slepen (alles uit vrije wil hoor) en daar is niks goeds van gekomen. Voor haar niet, voor mij niet,voor niemand denk ik. Ik ben klaar met de bagger, de ruzies, de aanvallen over en weer. De strijd is zo fel geworden dat er alleen maar verl